Ruszył przetarg na międzynarodową obsługę reklamową marki Johnnie Walker
Producent alkoholi, firma Diageo rozpoczęło przetarg na międzynarodową obsługę reklamową marki Johnnie Walker. Obsługi bronią agencje 72andSunny i Anomaly.

Przetarg prowadzony jest z Amsterdamu. Obsługą reklamową Johnnie Walker na całym świecie zajmuje się agencja 72andSunny, a w Stanach Zjednoczonych – agencja Anomaly. Ta ostatnia agencja pracuje z Diageo od 2014 roku, wtedy firma zakończyła kilkunastoletnią współpracę z agencją Bartle Bogle Hegarty.
Diageo podało, że Anomaly i 72andSunny zostały zaproszone do przetargu.
W ostatnim czasie obsługę internetową marki Johnnie Walker powierzono agencji AnalogFolk (wcześniej zajmowała się tym agencja R/GA z Londynu).
Przetargi
Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na międzynarodową obsługę reklamową marki Johnnie Walker