Ruszył przetarg na międzynarodową obsługę reklamową marki Johnnie Walker
Producent alkoholi, firma Diageo rozpoczęło przetarg na międzynarodową obsługę reklamową marki Johnnie Walker. Obsługi bronią agencje 72andSunny i Anomaly.

Przetarg prowadzony jest z Amsterdamu. Obsługą reklamową Johnnie Walker na całym świecie zajmuje się agencja 72andSunny, a w Stanach Zjednoczonych – agencja Anomaly. Ta ostatnia agencja pracuje z Diageo od 2014 roku, wtedy firma zakończyła kilkunastoletnią współpracę z agencją Bartle Bogle Hegarty.
Diageo podało, że Anomaly i 72andSunny zostały zaproszone do przetargu.
W ostatnim czasie obsługę internetową marki Johnnie Walker powierzono agencji AnalogFolk (wcześniej zajmowała się tym agencja R/GA z Londynu).
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na międzynarodową obsługę reklamową marki Johnnie Walker