Ruszył przetarg na dwuletnią obsługę reklamową Totalizatora Sportowego
Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na usługi reklamowe dotyczące wszystkich jego produktów i marek (m.in. Lotto). Umowa z wybraną agencją (lub kilkoma) zostanie zawarta na dwa lata - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Agencje zainteresowane współpracą już na etapie składania ofert zostały zobowiązane do przedstawienia strategii i opracowania 2 koncepcji kreatywnych dla kampanii promującej grę Lotto oraz dla kampanii Mini Lotto.
Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie strategiczne polegające na opracowaniu strategii komunikacji dla marek i produktów Totalizatora, opracowanie reklam ATL i BTL, tworzenie scenariuszy reklam telewizyjnych, internetowych, kinowych, POS TV, spotów radiowych, reklam prasowych, outdoorowych, internetowych i BTL, tworzenie wzorów losów „Zdrapek”, tworzenie scenariuszy imprez typu event/działania niestandardowe oraz opracowanie koncepcji i tworzenie projektów graficznych na potrzeby konkursów i loterii promocyjnych. Będzie też nadzorować produkcję wszelkich reklam.
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na 24 miesiące.
Totalizator Sportowy ostatnio wybierał agencje reklamowe do współpracy 2 lata temu. Ich nazw jednak wówczas nie upublicznił. W tym okresie za kreacje do jego kampanii odpowiadały m.in. Red8 (ostatnia kampania świąteczna) czy Leo Burnett.
Spółka jest aktualnie w trakcie przetargu na obsługę w zakresie marketingu internetowego.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 26 lutego br.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na dwuletnią obsługę reklamową Totalizatora Sportowego