Totalizator Sportowy stawia na influencer marketing. Potrzebna agencja
Totalizator Sportowy chce zatrudnić agencję specjalizującą się w influencer marketingu. Spółka ruszyła z przetargiem - warunkiem udziału w nim jest wpłata 10 tys. zł wadium.

Wybrana przez Totalizator Sportowy agencja będzie świadczyć usługi w zakresie influencer marketingu w internecie pod kątem pozyskiwania nowych graczy w serwisie sprzedaży iLOTTO, budowania świadomości marki wśród użytkowników mediów społecznościowych, budowania sentymentu do marki i wspierania kampanii produktowych, wydarzeń oraz innych aktywności.
Zajmie się opracowywaniem kampanii z udziałem twórców internetowych dotyczących debiutu produktów w internecie, wydarzeń z udziałem Totalizatora czy akcji specjalnych. Będzie też odpowiadać za opracowanie i wdrożenie strategii pozyskiwania leadów przy użyciu influencer marketingu.
Agencja opracuje koncepcję rozwoju profilów marki Lotto w wybranych mediach społecznościowych z udziałem twórców internetowych. Jednym z jej zadań będzie również opracowanie komunikacji działalności Totalizatora pod kątem wspierania polskiego sportu i kultury przy wykorzystaniu różnych kanałów dotarcia w internecie.
Ze zwycięską agencją Totalizator zawrze umowę ramową na okres 2 lat. Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 26 lutego jest wpłata 10 tys. zł wadium.
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy stawia na influencer marketing. Potrzebna agencja