On Board Think Kong dla marek Hoya i Seiko
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z firmą Hoya Lens Poland, jednego z producentów soczewek okularowych.
W ramach współpracy On Board Think Kong zajmie się komunikacją w kanałach społecznościowych marek Hoya i Seiko m.in. tworzeniem treści, działaniami reklamowymi oraz zarządzaniem komunikacją marek Hoya i Seiko w serwisach Facebook i Instagram.
Za realizację działań odpowiada zespół social media oraz dział kreacji On Board Think Kong.
Umowa o współpracy została podpisana na rok.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: On Board Think Kong dla marek Hoya i Seiko
dfccfDiugs