On Board Think Kong odpowiada za globalną promocję Sentinic
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Sentinic, nowym startupem na rynku branży marketingowej.
OBTK będzie odpowiadać za wprowadzenie Sentinic na globalny rynek, promocję w USA oraz doradztwo strategiczne.
Współpraca z agencją polega na realizacji działań content marketingowych, kierowanych głównie do użytkowników ze Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.
Na rynku polskim zespół On Board Think Kong będzie odpowiedzialny za działania public relations, w tym współpracę z influencerami.
Sentinic to startup, który pracuje nad narzędziem do monitorowania wizerunku firm i marek w wyszukiwarkach w czasie rzeczywistym. Platforma jest kierowana do osób zajmujących się marketingiem, PR i HR.
Nowi klienci

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: On Board Think Kong odpowiada za globalną promocję Sentinic