SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

One House odpowiada za kampanię marki Łaciate

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie wystartowała z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową, promującą markę Łaciate. Za jeden z elementów kampanii – czyli strategię oraz kompleksowe planowanie i zakup kampanii w telewizji oraz na platformach VoD – odpowiada agencja mediowa One House.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Kampania wystartowała 5 maja 2025 roku. Jej emisja w czołowych stacjach telewizyjnych potrwa do 1 czerwca, natomiast działania digitalowe – prowadzone na platformach VoD, ze szczególnym uwzględnieniem Connected TV – potrwają do 15 czerwca.

Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji marki Łaciate w kategorii mleka oraz budowanie świadomości i zaangażowania wśród szerokiej grupy konsumentów. Działania wpisują się w kontynuację platformy komunikacyjnej „Łaciate zasady” i stanowią kolejną odsłonę współpracy Oone House z Mlekpolem.

Dołącz do dyskusji: One House odpowiada za kampanię marki Łaciate

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl