Mlekpol na dłużej z Molecular Creative oraz Media Direction OMD
Ruszyła nowa kampania reklamowa serków Łaciatych. Za kreację odpowiada agencja Molecular Creative, z którą Mlekpol przedłużył współpracę do końca roku. Przedłużenie umowy dotyczy również współpracy mediowej z agencją Media Direction OMD.
 
                                Motyw przewodni kampanii „Na każdą okazję” pozostaje ten sam – charakterystyczne krowie łaty symbolizujące markę Łaciate. W nowej odsłonie zyskają jednak odświeżoną, zróżnicowaną kolorystykę, która dodaje komunikacji nowoczesnego wyrazu. Łaty pojawią się zarówno w spotach reklamowych, jak i materiałach graficznych, podkreślając naturalność i wysoką jakość produktów.
– Dotychczasowe działania przyniosły bardzo dobre rezultaty, dlatego zdecydowaliśmy się kontynuować współpracę z agencją Molecular Creative i Media Direction OMD. Platforma kreatywna skutecznie buduje rozpoznawalność marki, także wśród młodszych konsumentów. W nowej odsłonie kampanii chcemy jeszcze mocniej wykorzystać ten potencjał, aby utrzymać silną pozycję marki Łaciate na rynku – komentuje dyrektor marketingu Dorota Grabowska. Za całość realizacji kampanii odpowiada Katarzyna Skrodzka, brand manager marki Łaciate.
Kampanie zostały zaplanowane w okresie kwiecień – połowa czerwca oraz połowa listopada – grudzień (telewizja, digital, OOH), natomiast w pozostałym okresie będzie stałe wsparcie digitalowe. W kampanii postawiony zostanie mocniejszy nacisk wokół obszaru retail media, które stanowią coraz ważniejszy element w planowaniu mediów.
Ponadto, przekaz komunikacyjny zostanie wzmocniony działaniami niestandardowymi, koordynowanymi przez Drum Polska. Strategię mediową kampanii opracowała agencja Media Direction OMD.
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
                                                                                                                 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”     Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?     Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?     Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu      Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
                Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku     
                         
                         
                         
                        
Dołącz do dyskusji: Mlekpol na dłużej z Molecular Creative oraz Media Direction OMD