Molecular Creative wzmacnia dział kreatywny
Do działu kreatywnego agencji Molecular Creative dołączył Maciej Robak, obejmując stanowisko senior art directora.
W nowej roli Maciej Robak odpowiada za tworzenie i rozwijanie koncepcji kreatywnych dla klientów Molecular Creative. Tworzy zespół kreatywny z senior copywriterem – Filipem Kurkiewiczem (z agencją związany o 2022 roku).
Maciej Robak ma ponad 20-letnie doświadczenie w reklamie, designie i marketingu. Został wyróżniony jako jeden z 200 najlepszych artystów cyfrowych na świecie w latach 2019-2020 według magazynu Lürzer’s Archive.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Do Molecular Creative przeszedł z agencji digitalowej Bees & Honey. Wcześniej zdobywał doświadczenie w K2 Create. Pracował dla klientów z wielu branż, m.in. dla Coca-Cola, Pepsi, Lays, PGE, Nationale-Nederlanden, PKO BP, Disney, Ikea, Volkswagen, Volvo, Samsung.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Molecular Creative wzmacnia dział kreatywny
grafik, który walczył w k2 po trupach na heada, aż wyleciał :)