Maciej Robak dyrektorem kreatywnym w Bees & Honey
Do agencji digitalowej Bees & Honey dołączył Maciej Robak, który objął stanowisko dyrektora kreatywnego.
Maciej Robak
Robak będzie odpowiadał za rozwój kompetencji strategiczno-kreatywnych firmy oraz proces wzmocnienia zespołu kreacji.
Maciej Robak do Bees & Honey przeszedł z L4 Group. Posiada ponad 15-letnie doświadczeniem w branży reklamowej, które zdobywał w spółkach K2 Internet oraz iGroup. Pracował m.in. dla Coca-Cola, Pepsi, Lays, PGE, Nationale-Nederlanden, PZU, Decathlon, Radio Złote Przeboje, Disney, Carrefour, Durex, Teatr Wielki Opera Narodowa, CD Projekt RED, Soplica, DUKA, Ikea, Kubuś (Maspex), Bank BPH, Volkswagen, Volvo, Medicover, Grupa Żywiec.
Poprzednim dyrektorem kreatywnym Bees & Honey był Marcin Mościcki.
Personalia
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Maciej Robak dyrektorem kreatywnym w Bees & Honey