Michał Chrościcki dołącza do Bees & Honey
Do zespołu agencji digitalowej Bees & Honey dołączył nowy account manager Michał Chrościcki.
Michał Chrościcki

Chrościcki będzie odpowiadał za prowadzenie projektów klientów agencji, a także wspierał działania strategiczne i PR-owe agencji.
Michał Chrościcki do niedawna pracował jako senior strategist w agencji Love To Talk, gdzie odpowiadał za planowanie działań i strategii komunikacji marketingowej. Absolwent Marketingu Internetowego na SGH.
Wcześniej związany był z agencją Mint Media oraz domem badawczym Brand Fibres (VML Poland), gdzie uczestniczył w projektach m.in. dla Nestle, Unilevera, Lidla, Kompanii Piwowarskiej, mBanku, PKO BP, Perły, Multikina, Develey, Maspex, DHL Express, Maxcom czy Medicoveru.
Personalia

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Michał Chrościcki dołącza do Bees & Honey