OnePlus klientem Komunikacji Plus PR
Komunikacja Plus PR, agencja wchodząca w skład Grupy Komunikacja Plus, rozszerza portfolio klientów z branży technologicznej o producenta smartfonów i rozwiązań technologicznych - OnePlus Poland.
Agencja zajmie się obsługą brand PR OnePlus w Polsce, prowadzeniem biura prasowego, testami sprzętów i pozyskiwaniem recenzji oraz doradztwem strategicznym.
Komunikacja Plus PR ma nowych ekspertów. Dołączyli Wojciech Wołk-Łaniewski, Kamila Loose, Katarzyna Duda oraz Anna Chorążak
– Tworzymy wyjątkowe produkty, dla których chcemy prowadzić nieszablonowe działania komunikacyjne, dlatego potrzebowaliśmy solidnego partnera w branży PR. Szukaliśmy agencji, która, oprócz profesjonalnego i kreatywnego podejścia do współpracy, będzie doskonale rozumiała rynek technologiczny. Cieszymy się, że udało nam się taką znaleźć – powiedziała Małgorzata Podstawka, brand communication manager w OnePlus Poland.
Po stronie agencji za obsługę OnePlus będzie odpowiadał dział Tech&Consumer, reprezentowany obok Marcina Kuchno przez Huberta Rączkowskiego, Katarzynę Dudę i Daniela Harasima.
Strony nie ujawniają informacji dotyczących sposobu zawarcia współpracy oraz czasu jej trwania.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: OnePlus klientem Komunikacji Plus PR