Oppo prezentuje nowe projekty koncepcyjne
Podczas czwartych Międzynarodowych Targów Wzornictwa Przemysłowego w Chinach (CIDDE) producent elektroniki Oppo zaprezentował paletę nowych projektów koncepcyjnych. Nacisk został w nich położony na dostosowanie do użytkownika.
Międzynarodowe Targi Wzornictwa Przemysłowego (CIIDE) to ogólnokrajowe wydarzenie poświęcone wzornictwu przemysłowemu w Chinach. Pod hasłem "New Designs, New Trends, New Momentum" Oppo zaprezentowało w tym roku ekspozycję opartą na retrospektywie i prezentującą klasyczne już, nadające w swoich czasach ton branży, wzory produktów z całej swojej historii.
Nowości Oppo
Podczas tegorocznego CIIDE Oppo zaprezentowało koncepcyjne projekty "slide-phone" i "music-link", które zostały przygotowane we współpracy z japońskim studiem Nendo. Pomysł na "slide-phone" powstał na bazie wspólnego wniosku Oppo i Nendo, że użytkownicy smartfonów w coraz większym stopniu polegają na swoich smartfonach w interakcji z otaczającym ich otoczeniem.
"Slide-phone" to koncepcja, na którą składa się konstrukcja z trzema składanymi ekranami, które są przymocowane za pomocą zawiasów składanych w tym samym kierunku. Co więcej, rysik umieszczony w telefonie pozwala użytkownikom na jeszcze łatwiejsze i bardziej efektywne wykorzystanie telefonu do pracy lub innych, bardziej złożonych zadań.


Inny projekt koncepcyjny OPPO i nendo, "music-link", to kolekcja urządzeń skupionych wokół pary słuchawek TWS, która zawiera smartwatch, głośnik AI, przenośną ładowarkę i ładowarkę indukcyjną.


- Byłem pod wrażeniem filozofii OPPO, która polega na wykraczaniu poza dzisiejsze schematy wykorzystanie najnowszych technologii i dąży do tworzenia projektów przede wszystkim skupionych na użytkowniku. Z niecierpliwością czekam na nowe koncepcje zespołu OPPO, jak również na to, w jaki sposób dalej udawać się im będzie osiągnąć taką równowagę między technologią i podejściem human-oriented - komentuje Oki Sato, CEO i główny projektant Nendo.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Oppo prezentuje nowe projekty koncepcyjne