„Orzeźwiające doładowanie” w Play promuje Fantę i Sprite
Z początkiem kwietnia wystartowała promocja „Orzeźwiające doładowanie”, w której za zakup napojów Sprite i Fanta można otrzymać doładowanie w Play na Kartę. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy McCann Worldwide, Next, Fortis i MediaCom Warszawa.
W ramach promocji pod nakrętkami butelek Fanty i Sprite’a umieszczono kody oznaczające doładowanie w taryfie Play na Kartę o wartości 2 zł na SMS-y, MMS-y lub rozmowy oraz 100 MB internetu (osoby niebędące użytkownikami tej sieci otrzymują kupon na starter, który mogą zrealizować w salonach Play). Kod należy aktywować na stronie kodorzezwienia.pl lub poprzez SMS.
- Dzięki współpracy z operatorem sieci Play możemy zaoferować naszym konsumentom - w większości nastolatkom - równocześnie dwa pożądane przez nich produkty, czyli orzeźwiające napoje Sprite i Fanta oraz doładowanie telefonu - i to nie tylko na rozmowy, ale co coraz bardziej ważne, również na internet. Mamy zagwarantowane prawie 50 milionów nagród, co sprawia że będzie to największa akcja promocyjna Sprite’a i Fanty w historii tych marek w Polsce - opisuje Rafał Jakubowiak, flavours marketing manager w Coca-Cola Poland Services.
Akcja potrwa do końca listopada. Są nią objęte napoje Fanta (wersja pomarańczowa, cytrynowa, truskawkowa) i Sprite w opakowaniach o pojemności 0,5, 1, 1,5, 1,75, 2 i 2,25 l.
![]()
Promocję będą wspierać działania reklamowe w telewizji, kinach, internecie oraz punktach sprzedaży (specjalne ekspozycje, plakaty, zawieszki, standy, informacje na opakowaniach Sprite’a i Fanty).
Za przygotowanie promocji i jej wsparcia reklamowego odpowiadają firmy McCann Worldwide (kreacja i produkcja reklam), Next (aktywności w internecie), Fortis (reklamy BTL) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Orzeźwiające doładowanie” w Play promuje Fantę i Sprite