Otwarcie Cinema City Bonarka wsparte kampanią
Ruszyła kampania reklamowa megapleksu Cinema City Bonarka, któryzostanie otwarty 27 listopada w Krakowie. Akcja jest prowadzona wKrakowie i okolicach, obejmując prasę, radio i outdoor.
Kampania reklamowa megapleksu Cinema City Bonarka podkreśla, żezostanie on otwarty w Krakowie 27 listopada. Przekaz informujerównież, że kompleks będzie się składał z 20 sal kinowych (w tym 3VIP-owskich) z projektorami cyfrowymi 3D.

Akcja jest prowadzona w Krakowie i okolicach, obejmując prasę(Echo Miasta, Gazeta Wyborcza - Co jest grane?, Fakt, DziennikPolski - Magnes, Kronika Krakowska, Głos - tygodnik nowohucki,Modny Kraków), radio (RMF Maxxx, Radio Kraków), outdoor, puby ikluby (adboardy) oraz uczelnie i akademiki (naklejki na lustra).Kreację graficzną kampanii - zaplanowanej na listopad i grudzień -przygotowała agencja reklamowa Blue Grass, natomiast planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy PRO Media House.
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Otwarcie Cinema City Bonarka wsparte kampanią