Panattoni Europe: Zastanawiasz się, jak tego dokonano?
W prasie i internecie kończy się kampania reklamowa Panattoni Europe. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Zastanawiasz się, jak tego dokonano?” - firma przygotowała wspólnie ze studiem SanikDesign.
W trwającej od września kampanii Panattoni Europe pokazywano nietypowe budowle - takie jak piramidy czy klasztor Meteora - razem z pytaniem „Czy zastanawiasz się jak tego dokonano?”. Ostatnia odsłona akcji przedstawia zdjęcie magazynu Panattoni z kodem QR, który po zeskanowaniu przenosi użytkownika na specjalną stronę mobilną zawierającą odpowiedź na pytanie przewodnie.
W ramach kampanii uruchomiono serwis internetowy build-to-suit.eu, który prezentuje projekty BTS zrealizowane przez Panattoni Europe oraz szczegółowe opisy kilku inwestycji dla różnych branż. Strona jest dostępna w polskiej i angielskiej wersji językowej.
Kampania ma budować wizerunek Panattoni Europe jako lidera polskiego rynku nieruchomości przemysłowych typu BTS, przygotowującego obiekty spełniające konkretne potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. Całą akcję - a także serwis build-to-suit.eu - firma przygotowała razem z wrocławskim studiem SanikDesign.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Panattoni Europe: Zastanawiasz się, jak tego dokonano?