Partner of Promotion pracuje dla mPay
Firma mPay, polski dostawca rozwiązań z obszaru mobilnych płatności, rozpoczął w marcu współpracę z agencją Partner of Promotion.
Zespół Partner od Promotion odpowiada za realizację kompleksowych działań komunikacyjnych marki mPay. Do zadań agencji należą m.in. prowadzenie biura prasowego, realizacja działań niestandardowych, doradztwo w obszarze komunikacji kryzysowej oraz działania w mediach społecznościowych.
mPay zatrudnia agencję PR
Agencja zajmie się także komunikacją medialną najnowszej kampanii mPay „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były reprezentant Polski w piłce nożnej Jakub Błaszczykowski.
Po stronie Partner of Promotion działaniami dla klienta kieruje Paweł Czermak, group account director, bieżącą obsługę prowadzi Rafał Roguski, senior account executive.
Zobacz: Prokuratura ma zająć się handlem akcjami mPay. KNF podejrzewa manipulację
Współpraca jest efektem rekomendacji, a umowę zawarto na czas nieokreślony.
Spółka mPay zarządza aplikacją służącą przede wszystkim do zakupu biletów komunikacji miejskiej (w ponad 130 miejscowościach), a także biletów na przejazdy dalekobieżne, płatności za parkowanie (w ponad 70 miastach) i za przejazdy autostradami. Ponadto aplikacja oferuje m.in. przelewy bankowe i między użytkownikami, zakup ubezpieczeń komunikacyjnych i turystycznych oraz zasilane kart prepaid, kont na platformach streamingowych i gamingowych czy kart podarunkowych.
W marcu br. liczba użytkowników aplikacji mPay przekroczyła poziom 1,5 mln.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion pracuje dla mPay