Partner of Promotion dla Genertel
Włoska firma ubezpieczeniowa Genertel, właściciel marki ubezpieczeń komunikacyjnych Redclick, rozpoczęła współpracę z agencją Partner of Promotion.
Agencja Partner of Promotion w ramach współpracy odpowiedzialna jest za kompleksowe działania PR dla Redclick w Polsce, w tym między innymi za prowadzenie biura prasowego, organizację eventów oraz projekty specjalne.
Genertel to firma należąca do włoskiej Grupy Generali. Powstała w 1994 r. i jako pierwsza we Włoszech sprzedawała polisy przez telefon i internet. Do Polski Genertel wchodzi z nową marką ubezpieczeń komunikacyjnych Redclick, która jeszcze w tym roku zadebiutuje na rynku.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion dla Genertel