Jakub Błaszczykowski i Miss Polonia reklamują aplikację finansową
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pod hasłem „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska.
W ramach rozpoczętej właśnie kampanii wyprodukowane zostaną m.in. 6-sekundowe spoty z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej na social media oraz kanały własne mPay, a także banery display emitowane w serwisach horyzontalnych. W czerwcu wizerunek piłkarza pojawi się również w outdoorze – na nośnikach citylight billboard przystanków komunikacji miejskiej w Warszawie, Krakowie, Trójmieście oraz Wrocławiu. Współpracę zaplanowano do końca roku, z możliwością przedłużenia o dwa lata.
- Kampania podzielona została na dwie warstwy: wizerunkową oraz edukacyjną. Jej celem jest zwiększenie świadomości marki mPay, a także zmiana pozycjonowania w kierunku aplikacji towarzyszącej cyfrowemu stylowi życia wszystkich Polaków. Chcemy pokazać jej najważniejsze funkcje, wielowymiarowość i dopasowanie do potrzeb każdego z nas. Stale aktualizujemy ofertę wdrażając kolejne usługi, co buduje przewagę konkurencyjną, czyniąc aplikację jeszcze bardziej atrakcyjną dla użytkowników, których już teraz jest ponad 1.5 mln – mówi Jarosław Grzesica, odpowiedzialny za strategię marki mPay.
W warstwie edukacyjnej kampanii, której twarzą została Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej Milena Bilska, powstanie cykl 10 filmów opowiadających historię dziewczyny będącej w podróży, wykorzystującej nowoczesną technologię, która pozwala zaoszczędzić jej czas i skupić się na wyznaczonych zadaniach. Wszystkie odcinki utrzymane będą w stylu vlogowym, nawiązującym do UGC. Cechuje je lekka forma i pozytywny klimat, przyprawiony szczyptą humoru.
mPay wprowadza także nową identyfikację wizualną. Zaktualizowana i odświeżona szata graficzna oraz logotyp mają być pierwszym etapem przemian aplikacji. Spółką podjęła bowiem strategiczną decyzję o optymalizacji interfejsu pod kątem wymagań współczesnych użytkowników.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jakub Błaszczykowski i Miss Polonia reklamują aplikację finansową