Pascal Brodnicki i Piotr Adamczyk reklamują formuły Duet i Rodzina w Play
W nowej kampanii Play - reklamującej wprowadzone właśnie do oferty formuły Solo, Duet i Rodzina - oprócz promujących już wcześniej tę sieć Agnieszki Dygant i Kuby Wojewódzkiego występują Pascal Brodnicki i Piotr Adamczyk. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencje Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.
Piotr Adamczyk razem z Agnieszką Dygant występują w reklamach Formuły Rodzina, Pascal Brodnicki - Formuły Duet, a Kuba Wojewódzki - Formuły Solo. Działania reklamowe obejmą m.in. telewizję, internet, BTL i outdoor.
Dygant i Wojewódzki od 3,5 roku, kiedy Play zaczął serię kampanii z udziałem znanych osób, regularnie pojawiają się w reklamach telekomu. Aktorka wcześniej promowała m.in. Formułę 4.0, a dziennikarz razem z Agnieszką Chylińską i grupą dzieci reklamowali w ostatnich miesiącach Internet Elastyczny.
Z kolei Pascal Brodnicki i Piotr Adamczyk debiutują w reklamach Play. Brodnicki od połowy 2012 roku do połowy ub.r. występował razem z Karolem Okrasą w kampaniach Lidla (zastąpiła go tam Dorota Wellman), a jesienią ub.r. został ambasadorem marketingowym Ramy Smaż. Adamczyk od czterech lat reklamuje eurobank, obecnie z jego udziałem trwa kampania promująca pożyczkę gotówkową jako „wypożyczkę z przerwą od raty”.
Na początku czerwca Play zaczął kampanię zachęcającą do rejestrowania w tej sieci numerów na kartę. W tych reklamach występuje piosenkarka Margaret.
Obsługą marketingową sieci Play zajmują się agencje Grandes Kochonos (reklamy ATL), Artegence i Isobar Polska (reklamy i inne aktywności w internecie), Plej (reklamy BTL) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Pascal Brodnicki i Piotr Adamczyk reklamują formuły Duet i Rodzina w Play