Paulina Bobrycz-Rogala i Ireneusz Pycia art directorami w San Markos
Paulina Bobrycz-Rogala oraz Ireneusz Pycia zasili szeregi agencji San Markos i objęli w dziale kreacji stanowiska art directorów.

Paulina Bobrycz-Rogala pracę w branży zaczęła od eventowej Agencji Live, w której przez 2,5 roku zajmowała stanowisko designera. Następnie przez nieco ponad 2 lata pracowała jako art director w agencji Polymus.
Realizowała projekty dla takich marek jak: Orlen, Hewlett Packard Enterprise, HP czy Grupa Żywiec. Jest absolwentką łódzkiej filmówki, ukończyła film animowany i efekty specjalne na Wydziale Operatorskim.
Ireneusz Pycia przeszedł do San Markos z Hackett Hamilton, gdzie również zajmował stanowisko art directora. Poprzednio pracował w SF1 i w Nairobii. W swoim portfolio posiada projekty graficzne kampanii 360 dla takich marek jak: Diageo, Ferrero, Triumph, Orange, Nikon, Mk Cafe, Volkswagen Bank, Funai, Samsung, L'oreal i inne.
Jest absolwentem łódzkiej ASP na Wydziale Grafiki i Malarstwa. Z branżą reklamową jest związany od 2010 roku.
Niedawno szefową obsługi klienta w San Markos została Karolina Ostrowska, natomiast z agencji do Walk Creative przeszedł Piotr Sroka.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Paulina Bobrycz-Rogala i Ireneusz Pycia art directorami w San Markos