Paweł Kowal jako data & programmatic solutions director w Grupie Netsprint
Paweł Kowal awansował w Grupie Netsprint na stanowisko data & programmatic solutions directora. W firmie pracuje od br., wcześniej był związany z Mindshare Polska.

- Paweł Kowal to pasjonat efektywnościowego podejścia do reklamy opartej na danych. Przez cały okres pracy w Netsprincie dał się poznać jako odpowiedzialny manager z unikalną wiedzą z zakresu data i programmatic. Do tej pory w Grupie Netsprint był odpowiedzialny za platformy private DMP oraz strategiczny rozwój w kierunku reklamodawców i agencji. Objęcie przez Pawła pionu odpowiedzialnego za rozwiązania z zakresu data & programmatic jest zatem naturalną konsekwencją jego ogromnego zaangażowania w development tych obszarów - opisuje Artur Banach, CEO Grupy Netsprint.
Wcześniej Paweł Kowal pracował w domu mediowym Mindshare Polska, gdzie odpowiadał za strategię i koordynację działań z zakresu performance i programmatic.
Ukończył studia z zakresu mediów i komunikacji społecznej na Wydziale Socjologii Collegium Civitas.
Dołącz do dyskusji: Paweł Kowal jako data & programmatic solutions director w Grupie Netsprint