Pekpol zaprasza do wspólnego grillowania
Zakłady Mięsne "Pekpol Ostrołęka" uruchomiły outdoorową kampanię promującą kiszkę ziemniaczaną Pekpolu.
"Smaczna grillowana… KISZKA ZIEMNIACZANA" – to hasło zachęca mieszkańców Ostrołęki i Łomży do zakupu "wyśmienitej i niepowtarzalnej na ruszt" kiszki ziemniaczanej Pekpolu.
Produkt promowany jest na plakatach reklamy zewnętrznej. Kampania związana jest z sezonem na grilla i potrwa do połowy września, a realizowana jest na 46 nośnikach.

Outdoor i ambient media

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Pekpol zaprasza do wspólnego grillowania