Pfizer szuka domu mediowego do paneuropejskiej kampanii
Firma Pfizer uruchomiła przetarg na budżet medialny, któregozwycięzca będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dlanowej paneuropejskiej kampanii przeciwko paleniu papierosów.
Największa na świecie firma farmaceutyczna zwróciła się do wielusieci medialnych z prośbą o wzięcie udziału w tym przetargu.
Pfizer zamierza przeznaczyć 5 milionów funtów na kampanię, którabędzie zachęcać palaczy do wizyty u lekarza w celu uzyskania pomocyw rzuceniu nałogu.
W swojej ofercie firma ma leki na receptę ułatwiające rzucaniepalenia (m.in. Champix), ale planowana kampania ma mieć ogólnycharakter i nie padną w niej żadne nazwy marek.
Świat

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Pfizer szuka domu mediowego do paneuropejskiej kampanii