Pierwsza w Polsce kampania kart Maestro
Ruszyła kampania 'Instrukcje' przygotowana przez agencje McCannErickson i Universal McCann dla organizacji MasterCard.
Celem kampanii jest uświadomienie konsumentom, że karta Maestrosłuży do płacenia za zakupy, a nie tylko pobierania gotówki zbankomatów. Jest to pierwsza kampania Maestro w Polsce.
Kampania jest emitowana w stacjach TV (TVP, TVN, TV4, TVN7)tygodnikach i miesięcznikach (m.in. Claudia, Przekrój i Elle).
Kreacje TV i printu przygotowała McCann Erickson, całą kampanięzaplanował Universal McCann.
Autorami kampanii są:
Copywriter: Kasia Kotowska
Art. Director: Grzegorz Kluczykowski
Strategia: Piotr Łukasiewicz
Client Service: Agnieszka Zarzycka, Agnieszka Konopka.
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Pierwsza w Polsce kampania kart Maestro