Piotr Dziurzyński dyrektorem sprzedaży w Webcon
Krakowska spółka dostarczająca systemy elektronicznego obiegu dokumentów i technologii low-code, zatrudniła nowego dyrektora sprzedaży. Został nim Piotr Dziurzyński, który będzie odpowiadał za rozwój działań handlowych na rodzimym rynku.

Piotr Dziurzyński wnosi do Webcon ponad 22-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży B2B, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Przez kilkanaście lat pełnił funkcję dyrektora handlowego w sektorze usług krakowskiego Comarchu, gdzie odpowiadał m.in. za współpracę handlową z największymi polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorstwami.
W Webcon Dziurzyński będzie odpowiedzialny za wzmacnianie pozycji firmy oraz jej dalszy dynamiczny rozwój na rynku polskim. Stanie na czele zespołów odpowiadających za sprzedaż bezpośrednią, kanał partnerski oraz współpracę z kluczowymi klientami. Jego zadaniem będzie również rozbudowa zespołu sprzedaży.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
– Ostatnie miesiące to szereg bardzo istotnych zmian w Webcon, najważniejszą z nich jest inwestycja funduszu MCI. Niezmiernie cieszy mnie fakt, że Piotr dołącza do zespołu właśnie w takim momencie, aby współtworzyć nowy rozdział rozwoju firmy. Wyzwania są duże, bo jako lider w swojej kategorii rozwiązań na rodzimym rynku stawiamy sobie poprzeczkę bardzo wysoko. Jestem natomiast przekonany, że bogate doświadczenie Piotra w budowaniu zespołów i strategii sprzedaży będzie cennym wsparciem dla realizacji naszych ambitnych celów – podkreśla Łukasz Wróbel, wiceprezes Webcon.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: Piotr Dziurzyński dyrektorem sprzedaży w Webcon