Piotr i Paweł: płatności aplikacją mobilną bez podchodzenia do kasy
Sieć sklepów Piotr i Paweł wprowadziła nową funkcjonalność do aplikacji "Skanuj i Kupuj", dzięki której za jej pomocą można płacić mobilnie za zakupy, bez podchodzenia do kasy i stania w kolejce.
Z poziomu aplikacji "Skanuj i Kupuj" można płacić za zakupy w sześciu sklepach sieci Piotr i Paweł: w Warszawie (dwa sklepy: ul. Stawki 2A i CH Blue City), Poznaniu (ul. Gronowa 18), Markach pod Warszawą (ul. Piłsudskiego 200A), Płocku (Galeria Wisła) oraz Wrocławiu (Sky Tower). Do końca roku nowa funkcjonalność ma zostać udostępniona we wszystkich sklepach sieci.
Jak to działa? Podczas zakupów należy zeskanować smartfonem kody kreskowe z produktów, a następnie udać się do specjalnej strefy płatności przy wyjściu, gdzie następuje komunikacja z aplikacją przy pomocy beacona. Jeśli do aplikacja dodana jest karta płatnicza, wystarczy sfinalizować zakupy. W przeciwnym razie, należy zeskanować kod kreskowy z aplikacji i zapłacić kartą w terminalu.
Ponadto aplikacja została wzbogacona o mechanizm promocyjny, w ramach którego robiąc zakupy za minimum 100 zł i płacąc za nie podpiętą kartą płatniczą, można otrzymać bon o wartości 20 zł na kolejne zakupy.
Sieć Piotr i Paweł wdraża pełną wersję usługi "Skanuj i Kupuj" w partnerstwie z firmami OneLoop i Six Payment Services. Aplikacja jest dostępna na smartfony z systemami Android i iOS.
Sieć Piotr i Paweł działa od 1990 roku. Jej założycielami są Piotr Woś i Paweł Woś. Obecnie liczy około 140 sklepów na terenie całego kraju. Z początkiem czerwca stanowisko prezesa i dyrektora generalnego Piotra i Pawła objął Marek Miętka, wcześniej związany z Tesco. Przez pierwsze lata działalności poznańska firma prowadziła swoje sklepy jako delikatesy. Kilka lat temu zmieniono je w supermarkety, poszerzając asortyment o tańsze towary.
Z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia w ub.r. wynikało, że sklepy Piotr i Paweł uznawane są przez konsumentów za najdroższe miejsce zakupów.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 


Dołącz do dyskusji: Piotr i Paweł: płatności aplikacją mobilną bez podchodzenia do kasy