PKP PLK wybiera w przetargu Partner of Promotion
Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na realizację działań public relations i event marketingu w ramach kampanii społecznej PKP PLK „Bezpieczny przejazd". Budżet na akcję to 1 476 000 zł.

Przetarg miał charakter nieograniczony. Do zadań zespołu Partner of Promotion należy m.in. organizacja konferencji prasowych i briefingów, testu zderzeniowego, warsztatów na temat bezpieczeństwa, przeprowadzenie akcji influencer marketingu i działań ambientowych. Agencji powierzono również realizację działań ambientowych i warsztatów dla instruktorów nauki jazdy.
Akcja „Bezpieczny przejazd" ma na celu minimalizację liczby zdarzeń zagrażających życiu i zdrowiu na przejazdach kolejowych oraz zwiększanie świadomości społecznej na ten temat.
Startująca odsłona kampanii będzie trwała do 12 miesięcy.
Dołącz do dyskusji: PKP PLK wybiera w przetargu Partner of Promotion