Duża awaria sieci Plus, klienci mają problemy z połączeniami
Klienci sieci telekomunikacyjnej Plus (należącej do Grupy Polsat Plus) w środę od rana mają problemy z wykonywaniem i odbieraniem połączeń. Operator zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.
Według strony DownDetector, zbierającej od internautów informacje o awariach, problemy Plusa rozpoczęły się przed godz. 9.00. Po godzinie 10:00 zgłoszono już kilka tysięcy przypadków awarii.
Jak wynika z mapy serwisu DownDetector, problem dotyczy głównie dużych miast w centralnej i zachodniej Polsce, m.in. w Warszawie, Szczecinie, Gdyni, Gdańsku, Bydgoszczy, a także w Krakowie.


źródło: DownDetector
Awaria sieci Plus
W mediach społecznościowych na pytania klientów o awarie Plus odpowiada: "Sytuacja jest nam znana, technicy dokładają wszelkich starań, aby przywrócić pełną funkcjonalność sieci".
Grupa Polsat Plus w drugim kwartale br. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 10,4 proc. do 3,16 mld zł, a jej zysk netto zwiększył się z 290,7 do 541,7 mln zł. W całym pierwszym półroczu 2021 roku miała 6,1 mld zł przychodów i 932,1 mln zł zysku netto. Abonent za usługi firmy miesięcznie płaci średnio już 91,4 zł, a klient prepaidowy - 22 zł.
Na koniec czerwca Grupa Polsat Plus miała o 42 tys. aktywnych kart SIM więcej niż w końcu marca br. i o ponad 515 tys. więcej niż rok wcześniej. Na koniec I półrocza grupa obsługiwała ponad 12,9 mln aktywnych SIM (wzrost o 0,3 proc. w porównaniu z marcem i o 4,2 proc. więcej niż rok wcześniej), w tym blisko 10,5 mln SIM klientów kontraktowych (wzrost odpowiednio o 0,9 proc. i 4,9 proc.).

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Duża awaria sieci Plus, klienci mają problemy z połączeniami