Abonenci Plusa mogą korzystać z e-porad lekarskich od Telemedi.co
Klienci abonamentowi Plusa (grupa Cyfrowy Polsat) zyskali możliwość korzystania z nielimitowanej oferty e-konsultacji z lekarzem internistą lub pediatrą, w ramach comiesięcznej stałej opłaty. Operator przygotował ofertę wespół z Telemedi.com.
Z porad lekarskich można korzystać za pomocą czatu, podczas rozmowy wideo lub telefonicznej. Jak podkreśla operator, chce on umożliwić w ten sposób milionom Polaków dostęp do zdalnej opieki medycznej (ważnej w dobie koronawirusa). - E-konsultacje ułatwiają dostęp do lekarza pierwszego kontaktu, a jednocześnie wpływają na ograniczenie transmisji koronawirusa. Teleporady przekładają się także na oszczędność czasu oraz środków finansowych, związanych np. z dojazdem do placówki medycznej - przekonuje operator.
Abonenci Plusa, by zyskać dostęp do nielimitowanych zdalnych konsultacji z lekarzami podstawowej opieki zdrowotnej muszą wejść na stronę pluslekarz.telemedi.co i przejść proces włączenia usługi z wykorzystaniem „dopisz do rachunku Plus”. Na zdalną wizytę u lekarza internisty lub pediatry może umówić się osoba, której dane zostały podane w procesie rejestracji. Konsultacje odbywają się za pośrednictwem platformy Plus.telemedi.co, a użytkownik może połączyć się z wybranym lekarzem poprzez czat, telefon czy rozmowę wideo o dowolnej porze przez 7 dni w tygodniu. W ramach e-wizyt lekarze zbierają pełny wywiad medyczny, interpretują udostępnione wyniki badań laboratoryjnych i obrazowych, wystawiają zalecenia odnośnie postępowania leczniczego do wglądu i wydruku w ramach Indywidualnego Konta Pacjenta. Na podstawie przeprowadzonej konsultacji mogą wystawić e-receptę, skierowanie oraz zwolnienie lekarskie.
Comiesięczny koszt usługi dopisanej do rachunku wynosi 15,99 zł brutto. Z usługi można zrezygnować w każdym momencie. W przypadku rezygnacji przed upływem 12 miesięcy, klienci tracą dostęp do usługi przez kolejny rok.
W pierwszym kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost przychodów o 2 proc. do 2,85 mld zł, przy czym przychody od klientów i ze sprzedaży sprzętu nieznacznie zmalały. Firma miała sprzedanych 17,43 mln jednostkowych usług, po wzroście o 2,7 proc. Liczba usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym wzrosła o 7,6 proc. do 8,02 mln, a w modelu prepaidowym - o 0,2 proc. do 2,39 mln.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Abonenci Plusa mogą korzystać z e-porad lekarskich od Telemedi.co