„Podejmij ryzyko” - Ronaldo, Neymar i Rooney reklamują Nike (wideo)
Nike zaczęło kampanię reklamową związaną ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej. Bohaterami pierwszego spotu są Cristiano Ronaldo, Neymar oraz Wayne Rooney. Globalnie akcję przygotowała agencja Wieden + Kennedy, a w Polsce odpowiadają za nią firmy White Octopus i Mindshare Polska.

Pierwszy spot z kampanii „Podejmij ryzyko” podkreśla presję, z jaką zmagają się piłkarze podczas przygotowań do najważniejszych meczów. Ronaldo, Neymar i Rooney występują w reklamie w strojach swoich reprezentacji narodowych, które ubiera Nike.
Spot został wyreżyserowany przez Jonathan Glazer, a wyprodukowany przez agencję Wieden + Kennedy.
W Polsce kampania będzie realizowana w internecie (m.in. w serwisach sportowych i społecznościowych) oraz w prasie. Jak mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Lasoń, communications manager, Nike Poland, działania potrwają do lipca, obejmą kilka różnych spotów, a kulminację będą mieć podczas piłkarskich mistrzostw świata, które od połowy czerwca do połowy lipca odbędą się w Brazylii.
Za realizację kampanii na naszym rynku odpowiadają agencja White Octopus i dom mediowy Mindshare Polska.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Podejmij ryzyko” - Ronaldo, Neymar i Rooney reklamują Nike (wideo)