Polka na czele strategii Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej
Barbara Grabiwoda objęła stanowisko chief commerce strategy officer w Publicis Groupe na region Europy Centralnej i Wschodniej (CEE).

Barbara Grabiwoda będzie podlegać bezpośrednio Marii Tudor, chief operating officer Publicis Groupe CEE.
Skupi się także na wzmacnianiu zaangażowania Publicis Groupe CEE w innowacje, integrację i rozwój klientów w szybko zmieniającym się środowisku komunikacyjnym.
Będzie odpowiedzialna za proces łączenia retail media i treści commerce, napędzanie innowacji w zakresie contentu zasilanego przez AI, skalowanie produktów i rozwój hubów, zwiększanie wzrostu i innowacji klientów, a także skalowanie biznesu kluczowych klientów z branży retail na wielu rynkach.
W dłuższej perspektywie, rola Barbary Grabiwody będzie obejmować wszystkie aspekty strategii mediowej i komunikacyjnej.
Barbara Grabiwoda wnosi do Publicis Groupe CEE bogate doświadczenie w strategii commerce, transformacji cyfrowej i skalowalnej produkcji treści. Ostatnio pełniła funkcję Chief Strategy Officera w PXP / Publicis Production, gdzie odegrała kluczową rolę w kształtowaniu strategii eCommerce i produkcji, wspieraniu innowacji oraz wzmacnianiu współpracy między zespołami.
Barbara Grabiwoda ostatnio pełniła funkcję dyrektora ds. strategii w PXP / Publicis Production, gdzie odegrała kluczową rolę w kształtowaniu strategii handlu elektronicznego i produkcji, wspieraniu innowacji i wzmacnianiu współpracy między zespołami.
Ma ponad 10-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, pełniła funkcje kierownicze w Polskich Liniach Lotniczych LOT, Alior Banku i Tchibo, gdzie z powodzeniem poruszała się na styku biznesu i marketingu, napędzając transformację cyfrową.
Barbara Grabiwoda jest również liderem myśli w zakresie produkcji treści opartej na sztucznej inteligencji. W 2024 r. była główną autorką Supercharging Content Production with GenAI: Turning Buzzwords into Scalable Practices – A Cross-Sector Analysis , obszernego dokumentu badającego wpływ sztucznej inteligencji na wydajność i optymalizację produkcji treści.
Posiada również tytuł doktora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie jej badania nad zachowaniami zakupowymi pokolenia Z zostały nagrodzone tytułem Najlepszej Rozprawy Doktorskiej Roku. Ponadto wykłada na najlepszych polskich uniwersytetach i jest autorką książki “The Economics of Digital Shopping in Central & Eastern Europe” (Cambridge University Press, 2022).
– Nominacja Basi podkreśla nasze zaangażowanie w budowanie najnowocześniejszych zdolności strategicznych, handlu i mediów detalicznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Wnosi wyjątkową wizję, głęboką wiedzę branżową i udowodnioną zdolność do kierowania transformacją. Jesteśmy przekonani, że pod jej przywództwem nasza oferta strategiczna będzie nadal ewoluować i przynosić naszym klientom znaczące rezultaty – skomentowała Maria Tudor.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Polka na czele strategii Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej