Polsat podał ceny reklam. "Wydarzenia" i "Taniec z gwiazdami" najdroższe
W październikowym cenniku Polsatu najdroższe reklamy kosztują ponad 100 tys. zł i są emitowane w blokach reklamowych przy m.in. “Wydarzeniach” i show “Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami”.
Na 114,7 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) wyceniono spot przy niedzielnym show “Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami”.
101,5 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za reklamę przy serwisie sportowym w niedzielne wieczory. Cena spotu przy emisji w dni powszednie jest niższa i wynosi 75,4 tys. zł. Porównywalna jest stawka dla spotów przy “Wydarzeniach”: w dni powszednie - wynosi 101,3 tys. zł. W niedziele natomiast - maks. 86 tys. zł.
500 zł mniej (100,8 tys. zł) trzeba zapłacić za reklamę przy piątkowym programie “Twoja twarz brzmi znajomo”. Spoty przy prognozie pogody kosztują natomiast 72,3 tys. zł w dni robocze i do 93,5 tys. zł w niedzielne wieczory.
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy serialu “Pierwsza miłość” muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 95,6 tys. zł, a przy “Przyjaciółkach” - 59,9 tys. zł.
Reklama przy programie “Malanowski. Nowe rozdanie” kosztuje 50,6 tys. zł, przy programie “Siły specjalne Polska” - 48,7 tys. zł, przy “Moja Mama i Twój Tata” - 46,7 tys. zł, przy “Nasz nowy dom” - 74,9 tys. zł.
Spoty w sobotnim, wieczornym paśmie kabaretowym wyceniono z kolei na 99,2 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po biurze reklamy TVP i TVN Media - podało ceny reklam na październik.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Polsat podał ceny reklam. "Wydarzenia" i "Taniec z gwiazdami" najdroższe