Polska Liga Esportowa ze wzrostem oglądalności o 130 proc., dwie trzecie odsłon na Twitchu
Pierwsza kolejka wiosennego sezonu Polskiej Ligi Esportowej zanotowała 595,3 tys. odsłon na Twitchu i w telewizji. To wynik o 130 proc. wyższy niż w zeszłym sezonie.
Na platformie Twitch pierwsza kolejka wiosennej odsłony Polskiej Ligi Esportowej miała dokładnie 418 578 odsłon, co oznacza wzrost o 150,2 proc. w porównaniu do pierwszej kolejki PGE Dywizji Mistrzowskiej z 2020 roku.
Natomiast średnia liczba oglądających zwiększyła się o 78,3 proc. do 3 908, a w peaku wyniosła 6 049 użytkowników (to 41,9 proc. więcej niż w minionym sezonie).
Od października ub.r. mecze Polskiej Ligi Esportowej są transmitowane także w kanale telewizyjnym Polsat Games. W efekcie łączna liczba wyświetleń pierwszej wiosennej kolejki wyniosła 595 311, po wzroście o 130 proc..
W peaku rywalizację PGE Dywizji Mistrzowskiej w telewizji śledziło 32 213 widzów, o 71 proc. więcej niż w pierwszej kolejce jesienią.
Pierwszy sezon Polskiej Ligi Esportowej pokazuje ogromny potencjał komunikacyjny jaki niesie ze sobą ta dziedzina sportuPolska Liga Esportowa obejmuje przede wszystkim dwie dywizje rozgrywek w „Counter Strike: Global Offensive”: Profesjonalną oraz PGE Mistrzowską (firma PGE została jej sponsorem tytularnym na początku br.). Ponadto zawodnicy rywalizują w „Pro Evolution Soccer” i symulacji Formuły 1. W najbliższym czasie zostaną ogłoszone kolejne turnieje.
Współwłaścicielem rozgrywek jest były koszykarz Marcin Gortat, a na początku br. zainwestował w nie piosenkarz Dawid Podsiadło.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Polska Liga Esportowa ze wzrostem oglądalności o 130 proc., dwie trzecie odsłon na Twitchu