Polskie Koleje Państwowe zapłacą PBS 3,1 mln zł za badania
Spółka Polskie Koleje Państwowe wyda 3,1 mln zł na tzw. Patrole Satysfakcji Klienta, badanie parametrów jakościowych usług świadczonych klientom Grupy PKP. Badanie zrealizuje PBS.
PBS na zlecenie PKP zrealizuje dwa typy badań w okresie 12 miesięcy. Pierwsze dotyczy oceny jakości świadczonych usług na rzecz pasażerów, drugie - jakości ich obsługi na dworcach kolejowych.
Pierwsze obejmować ma m.in. takie kwestie jak czystość w pociągach PKP Intercity, jakość obsługi w trakcie podróży, drugie natomiast - badanie kas i punktów informacyjnych.
W przetargu dotyczącym tego zlecenia PBS pokonała sześć innych firm. Wartość kontraktu wynosi 3,1 mln zł.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Polskie Koleje Państwowe zapłacą PBS 3,1 mln zł za badania