Polskie Radio zawarło z Millward Brown umowę na Radio Track
Polskie Radio podpisało umowę z instytutem Millward Brown na dostarczanie danych z badania Radio Track w 2015 roku.
Millward Brown, tak jak w latach poprzednich, także i tym roku będzie dostarczać wyniki całorocznego badania radiowego Radio Track. Kwota, jaką Polskie Radio zapłaci Millward Brown w br. za tę usługę, nie została ujawniona.
Umowę z Millward Brown na prowadzenie badania radiowego zawarł też na br. Komitet Badań Radiowych.
Radio Track - badanie realizowane przez firmę Millward Brown - jest dotychczas jedynym w Polsce ciągłym badaniem pomiarowym dotyczącym słuchalności stacji radiowych umożliwiającym w szczególności wskaźnikową analizę rynku radiowego pod kątem znajomości stacji, zasięgu dziennego, udziału w rynku, czasu słuchania jak i struktury audytoriów poszczególnych rozgłośni. Obejmuje całe audytorium radiowe na poziomie ogólnopolskim, regionalnym i lokalnym w odniesieniu do słuchaczy w wieku 15-75 lat. Dodatkowo dwa razy w roku metodą dzienniczkową badane są zwyczaje słuchania radia. Dane te przy użyciu modelu matematycznego, służą do konstrukcji mediaplanów i wyliczania wartości wskaźników medialnych kampanii reklamowych. Badanie Radio Track jest realizowane na podstawie jednolitej metody i sposobu ankietowania respondentów w sposób ciągły od 13 lat.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Polskie Radio zawarło z Millward Brown umowę na Radio Track