Ponad 200 tys. za reklamę przy meczu barażowym z udziałem Polaków w TVP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęła sprzedaż czasu reklamowego na marzec. Najwyżej wyceniono w nim spoty reklamowe przy meczach barażowych polskich piłkarzy w ramach eliminacji do Euro 2024. Trzeba za nie zapłacić ponad 200 tys. zł.
203,5 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) kosztuje spot przy barażowym meczu Polska-Estonia, który zostanie rozegrany 21 marca. W przypadku wygranej Polacy zagrają w finale baraży ze zwycięzcą meczu Walia/Finlandia 26 marca. Wówczas za spot trzeba będzie zapłacić 207,6 tys. zł.
Reklama przy serwisie informacyjnym “19.30” kosztuje maks. 43,2 tys. zł w niedziele i 38,1 tys. zł w dni robocze. Cena spotu przy prognozie pogody kosztuje 48,1 tys. zł w niedzielne wieczory i 36,8 tys. zł od poniedziałku do piątku. Reklama przy serwisie sportowym kosztuje odpowiednio: 38,7 tys. zł i 31,3 tys. zł.
Od 10 marca TVP1 zaczyna w niedzielne wieczory emisję serialu “Matylda”' - spot przy nim wyceniono na 45,1 tys. zł. Spot przy emitowanym zaraz po tym serialu programie “Sanatorium miłości” wyceniono z kolei na 46 tys. zł.
45,1 tys. zł zapłacą reklamodawcy za obecność w bloku przy serialu “Zatoka szpiegów”, 29,6 tys. zł - przy serialu “Ojciec Mateusz”, 21 tys. zł - przy serialu “Komisarz Alex” i 24,1 tys. zł przy serialu “Korona królów”.
W TVP2 tradycyjnie już najwięcej kosztują reklamy przy serialu “M jak miłość” - 83 tys. zł. Marketerzy zainteresowani emisją spotu przy “Barwach szczęścia” zapłacą 48,4 tys.zł, przy “Na sygnale” - 53,4 tys. zł, przy “Na dobre i na złe” - 52,6 tys. zł.
Na 62,6 tys. zł wyceniono spot przy programie “The Voice Kids” emitowanym w sobotnie wieczory> Maksymalna cena reklamy przy “Panoramie”, która jest emitowana o godz. 22.30 wynosi 19,1 tys. zł.
BR TVP jako pierwsze biuro reklamy tv ogłosiło ceny reklam na marzec.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ponad 200 tys. za reklamę przy meczu barażowym z udziałem Polaków w TVP