Ponad połowa polskich internautów ogląda wieczorem telewizję
Aż 62 proc. polskich internautów w godzinach 18-21 ogląda telewizję. Natomiast wśród telewidzów korzystanie z internetu o tej porze deklaruje tylko co piąty.
Z badania przeprowadzonego przez grupę Aegis Media wynika, że oglądanie telewizji to druga najczęstsza czynność wykonywana przez polskich internautów w godzinach 18-21. Oznacza to, że sieć niekoniecznie zabiera czas telewizji, tylko raczej zmniejsza skupienie na niej uwagi.
Polak 3 godziny dziennie ogląda tv, radio i internet trochę mniej czasochłonne
Z drugiej strony tylko 20 proc. Polaków oglądających telewizję deklaruje, że w godzinach 18-21 korzysta z internetu. Natomiast 31 proc. telewidzów o różnych porach szuka w sieci informacji na temat czegoś, co zainteresowało ich podczas oglądania telewizji.
Badanie Consumer Connection System (CCS) zostało przeprowadzone przez grupę Aegis Media, w której skład w Polsce wchodzą: domy mediowie Carat i Vizeum, agencja interaktywna Hypermedia Isobar oraz agencja reklamy zewnętrznej Posterscope. Na zlecenie Aegis Media wywiady – w domach respondentów i przy użyciu laptopów – w listopadzie i grudniu ub.r. zrealizował instytut badawczy Ipsos Polska. Sondaż objął 3 tys. osób w wieku 15-64 lat, z których 1 tys. mieszka w całym kraju, a 2 tys. – w miastach mających minimum 100 tys. mieszkańców. To grupa reprezentatywna dla 27,2 mln Polaków.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ponad połowa polskich internautów ogląda wieczorem telewizję