„Posłuchaj głosu serca” w reklamie Allianz Polska
Rozpoczyna się kampania wizerunkowa Allianz Polska, która promuje ubezpieczenia na zdrowie i życie. Jest ona realizowana w internecie i obejmie czołowe portale i media społecznościowe, w tym YouTube, a także działania contentowe. Kampania potrwa do połowy kwietnia.
Kampania reklamowa jest prowadzona w internecie, który jest najważniejszym kanałem poszukiwania informacji na temat ubezpieczeń. Jej elementem są działania contentowe, służące edukacji na temat dbania o zdrowie, w szczególności o serce.
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Allianz w obszarze ubezpieczeń na zdrowie i życie, a tym samym wsparcie pracy agentów ubezpieczeniowych firmy oraz innych pośredników.
– Motywem przewodnim kampanii jest serce. To zarazem symbol miłości, jak też jeden z najważniejszych organów, który zasługuje na naszą codzienną troskę. Choroby układu krążenia, w tym serca, wciąż pozostają pierwszą przyczyną śmierci Polaków. Warto pamiętać, że możemy im w dużym stopniu zapobiegać dzięki odpowiedniemu stylowi życia. Nasza kampania zachęca, by dodatkowo ubezpieczyć się na wypadek ciężkich chorób, takich jak zawał, udar i rak, i zapewnić sobie możliwość leczenia za granicą w razie poważnych problemów ze zdrowiem. Odwołujemy się do głosu serca, aby pobudzić wyobraźnię odbiorców i zainteresować ich naszą ofertą – mówi Piotr Kochanowski, dyrektor departamentu market management w Allianz Polska.
Koncept i kreację przygotowała agencja Plej. Spot wyprodukowała Flota Filmowa, a wyreżyserował go Marcin Filipek. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja FullSix Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Posłuchaj głosu serca” w reklamie Allianz Polska