Pokój i spokój wg Radosława Kotarskiego promuje pożyczkę w Banku Millennium (wideo)
Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamującą pożyczkę gotówkową. W kampanii, przygotowanej przez firmy marketingowe Change Serviceplan, Corner Shop i Starcom, występuje ambasador marketingowy banku Radosław Kotarski.
W spocie Radosław Kotarski mówi o podobieństwie znaczeń słów „pokój” i „spokój”. Pokazywana jest przy tym historia rodziny, która dzięki pożyczce gotówkowej z Banku Millennium wziętej przez internet może wyremontować pokój dla swoich dzieci.
Kampania podkreśla, że taką pożyczkę w Banku Millennium można wziąć w systemie bankowości internetowej Millenet oraz aplikacji mobilnej. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 15,32 proc.
ING Bank Śląski, mBank, Getin Bank oraz Bank Millennium - oto banki najbardziej cenione przez klientów
W poprzedniej reklamie pożyczki gotówkowej w Banku Millennium Radosław Kotarski zwracał uwagę, że wiele muzeów można zwiedzać przez internet.
Nowa akcja reklamowa zaczęła się 1 lutego, obejmuje telewizję (kanały główne, wybrane stacje tematyczne) oraz internet (m.in. YouTube).
Kreację kampanii przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcją spotu zajął się Corner Shop, a media kupił dom mediowy Starcom.
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. wydatki Banku Millennium na reklamy, promocję i reprezentację wyniosły 40,84 mln zł, wobec 51,72 mln zł rok wcześniej.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Pokój i spokój wg Radosława Kotarskiego promuje pożyczkę w Banku Millennium (wideo)