Praca rolnika jako najcenniejsza na Ziemi w kampanii BASF
Ruszył właściwy etap wizerunkowej kampanii reklamowej firmy BASF. Akcja, obejmująca outdoor i telewizję, przebiega pod hasłem „Praca rolnika - najcenniejsza praca na Ziemi. Liczy się każde ziarno”.
Reklamy produkującej m.in. środki ochrony roślin firmy BASF podkreślają znaczenie wydajnej pracy rolników w produkcji żywności - zarówno w skali globalnej, jak i w poszczególnych krajach.
Obecny właściwy etap kampanii poprzedziła odsłona teaserowa, oparta na sloganie-pytaniu „Jaka jest najcenniejsza praca na Ziemi?”, które teraz zostało zastąpione odpowiedzią.

Akcja obejmuje outdoor (wielkoformatowe tablice Motorway 12x4m zlolkalizowane poza miastami) oraz internet (serwis najcenniejszapracanaziemi.pl). Kampania potrwa dwa tygodnie, a jej przygotowaniem i zaplanowaniem firma BASF zajęła się we własnym zakresie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Praca rolnika jako najcenniejsza na Ziemi w kampanii BASF