SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Premiera Windows 7 wsparta kampanią

22 października na całym świecie ruszyła sprzedaż Windowsa 7. Premierę najnowszego systemu operacyjnego Microsoftu wspiera globalna kampania marketingowa.

Kampania obejmuje telewizję, nośniki outdoor i media cyfrowe.

Telewizyjna odsłona, przygotowana przez agencję Crispin Porter & Bogusky, składa się ze spotów z udziałem różnych użytkowników testujących oprogramowanie.

Każdy z nich tłumaczy korzyści, jakie przynosi mu korzystanie z systemu, a na końcu stwierdza: ""I'm a PC and Windows 7 was my idea".

Dołącz do dyskusji: Premiera Windows 7 wsparta kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl