Princessa sponsoruje nowe „Reguły gry” i „Czary mary Goka na wyjeździe”
Marka wafelków Princessa (Nestlé Polska) sponsoruje nadawany w TVN 7 serial „Reguły gry” oraz program „Czary mary Goka na wyjeździe” emitowany na TVN Style.
Sponsorując serial „Reguły gry” oraz program brytyjskiego stylisty Goka Wana, Princessa chce dotrzeć do grupy docelowej marki - kobiet o różnorodnych pasjach i zainteresowaniach.
W ramach działań sponsoringowych przed i po emisji obu programów emitowane są 8-sekundowe spoty marki Princessa. W internecie marka jest obecna na platformie TVN Player.
Za przygotowanie spotów telewizyjnych odpowiada agencja Lowe.
sponsoring

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Princessa sponsoruje nowe „Reguły gry” i „Czary mary Goka na wyjeździe”