Princessa Vitale: Przyjemność dla duszy i ciała (wideo)
Pod hasłem "Przyjemność dla duszy i ciała" trwa kampania reklamowawprowadzająca wafelek Princessa Vitale. Akcja przygotowana przezLowe GGK i Mediaedge:cia obejmuje telewizję, internet i outdoor.
Princessa Vitale - wprowadzana właśnie do sprzedaży przez NestléPolska - to wypiekany z mąki pełnoziarnistej wafelek czekoladowy zbłonnikiem i chrupkami ryżowymi. Wprowadzająca go kampaniareklamowa podkreśla, że zapewnia on prawidłowe odżywianie i dobresamopoczucie. Przekaz pod hasłem "Przyjemność dla duszy i ciała"jest skierowany do kobiet z dużych miast w wieku 25-35 latprzywiązujących wagę do odżywiania i szukających zdrowszych, alezarazem słodkich przekąsek.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVN, TVN7, TVN Style), prasie(Avanti, Claudia, Świat kobiety, Twój Styl, Olivia, Glamour,Cosmopolitan, Viva, Gala, Party, Wysokie Obcasy, Shape) oraz naoutdoorze (citylighty w 8 aglomeracjach i nośniki w warszawskimmetrze). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada -przygotowała agencja reklamowa Lowe GGK, zakupem mediów zajął siędom mediowy Mediaedge:cia, a działania public relations prowadziagencja Brand Support.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Princessa Vitale: Przyjemność dla duszy i ciała (wideo)