Princessa z logo i w opakowaniach odświeżonych przez Czteryczwarte
Princessa ma odświeżone logo, a Princessa Standard i Princessa Maxi są dostępne w zmienionych opakowaniach. Modyfikacje na zlecenie Nestlé Polska przygotowała firma Czteryczwarte Brand Design.
W logotypie Princessy liternictwo zyskało na lekkości i elegancji, a w kształt liter S i A wkomponowano ukryte serduszko. Taka modyfikacja ma sprawić, że marka będzie postrzegana jako jeszcze bardziej apetyczna i zmysłowa, a jednocześnie odzwierciedlać, że w samym produkcie zwiększono ilość czekolady. W podobny sposób zmienione zostały opakowana Princessy Standard i Princessy Maxi.
Logotyp i opakowania zaprojektowało studio Czteryczwarte Brand Design.
Inne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Princessa z logo i w opakowaniach odświeżonych przez Czteryczwarte