Procter & Gamble najlepszym, Toyota najgorszym reklamodawcą
Stowarzyszenie Parents Television Council (PTC) uznało firmę Procter & Gamble za najlepszego telewizyjnego reklamodawcę.
PTC co roku opracowuje raport, w którym zamieszcza ranking reklamodowców oparty na tym jak często sponsorują oni rodzinne programy telewizyjne w porównaniu do programów zawierających przemoc czy profanację.
Za Procter & Gamble na liście najlepszych reklamodawców znalazły się kolejno następujące firmy: Walt Disney Co., Ford, Unilever, Viacom, McDonald's, Johnson & Johnson, Schering-Plough, Coca-Cola oraz General Mills.
Tymczasem za najgorszego reklamodawcę PTC uznało firmę Toyota, za którą uplasowały się: General Motors, Limited Brands, Payless Source, Vonage, Volkswagen, Allied Domecq Quick Service Restaurants, Reckitt Benckiser, GEICO oraz Bayer Corp.
Raporty
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Procter & Gamble najlepszym, Toyota najgorszym reklamodawcą