Progress Raymond nową strukturą w grupie Young & Rubicam Brands
W obrębie Young&Rubicam Brands powstała nowa komórka ProgressRaymond, którą kieruje Piotr Grabarczyk.
Nowa struktura w Young & Rubicam Brands zajmie sięwspomaganiem procesów kreatywnych, tworzeniem krótkich formanimowanych, kompozycją oraz projektami 3D i produkcją reklamtelewizyjnych.
Progress Raymond realizuje zlecenia dla klientów grupy Y&RBrands, a także z poza niej.
Piotr Grabarczyk związany jest z branżą reklamowa od 1998 roku.W swojej karierze pracował dla takich firm jak: East MG, AMOSPoland, Axel Springer, QPrint, Euro RSCG oraz Brand Suport.
Personalia

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Progress Raymond nową strukturą w grupie Young & Rubicam Brands