353 tys. widzów „Projektu Lady 6” w Siódemce. 5,58 mln zł z reklam
Emitowany w Siódemce szósty sezon programu „Projekt Lady” oglądało średnio 353 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji wypadła słabiej od TV4 i TV Puls, ale lepiej od TTV. Wpływy z reklam wyniosły 5,58 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia premierowych odcinków szóstego sezonu programu „Projekt Lady”, wyemitowanych w okresie od 8 października do 26 grudnia 2021 roku wyniosła 353 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 2,62 proc. w gronie wszystkich widzów, 3,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,22 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. „Projekt Lady” w TVN7 oglądać można było w piątki o godz. 20.00, finał nadano wyjątkowo w zupełnie innym paśmie – w niedzielę, 26 grudnia o 19.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 15 października. Śledziło ją średnio 489 tys. osób.

Podczas nadawania „Projektu Lady 6” Siódemka zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TV4, który miał 4,90 proc., drugie miejsce należało do TV Puls (4,65 proc.), a czwarte - do TTV (1,91 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka również była trzecia na tle czterech analizowanych stacji.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków szóstej edycji programu wyniosły 5,58 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Bohaterkami „Projektu Lady” są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań. Format jest realizowany przez Golden Media Polska.
Szósty sezon ponownie prowadzi Małgorzata Rozenek-Majdan, która uczy uczestniczki dobrych manier. Pomagają jej w tym ponownie: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.
Program był nagrywany w nowym miejscu - w XIX-wiecznym pałacu w Ojrzanowie (piąty sezon kręcony był w pałacu w Rozalinie).
6. edycję projektu wygrała Agata Łabuda.
Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 3,45 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 353 tys. widzów „Projektu Lady 6” w Siódemce. 5,58 mln zł z reklam