Artur Zabielski na czele marketingu w Provident Polska, zastąpił Katarzynę Szerling
Artur Zabielski objął funkcje dyrektora pionu marketingu i członka zarządu Provident Polska. Zastąpił Katarzynę Szerling, która marketingiem zarządzała w spółce przez osiem lat.
Jako dyrektor pionu marketingu i członek zarządu Artur Zabielski w Provident Polska będzie odpowiadał za strategię marketingową spółki, rozwój oferty, obszar badań i analiz oraz zarządzanie relacjami z klientami.
- Współczesne otoczenie rynkowe zmienia się niezwykle dynamicznie, a wraz z nim ewoluują także oczekiwania naszych klientów. Chcę, abyśmy stali na czele tych zmian i byli w stanie dostosować strategie marketingowe do potrzeb naszych klientów na każdym etapie ich życia finansowego - komentuje Zabielski.
- Provident Polska to lider w swojej branży, a moim celem jest wykorzystać zdobyte do tej pory doświadczenie w zakresie rozwoju produktu, badań oraz komunikacji marketingowej, aby dodatkowo umocnić pozycję firmy na rynku - m.in. wdrażając najwyższej jakości nowe produkty i usługi, które - tak jak karta Provi Smart - będą odpowiadać na rosnące wymagania klientów - zapowiada.
Poprzednio szefową marketingu w Provident Polska była Katarzyna Szerling. Przeszła do grupy mBank, obejmując stanowisko wiceprezeski mLeasing.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Artur Zabielski z Provident Polska jest związany od 2015 roku. Jako dyrektor departamentu kart płatniczych wdrożył kartę Provi Smart, w latach 2018-2019 tymczasowo pełnił obowiązki dyrektora marketingu, od tamtej pory uczestniczył w pracach zarządu spółki. Teraz departament kart płatniczych zostaje włączony do struktury pionu marketingu.
Wcześniej Zabielski pracował m.in. w Banku Zachodnim WBK, Kredyt Banku i Getin Banku. Odpowiadał m.in. za programy lojalnościowe, w tym Payback w BZ WBK.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Artur Zabielski na czele marketingu w Provident Polska, zastąpił Katarzynę Szerling