Ruszył serwis Przeglądu Sportowego Onet na mundial w Katarze
W Przeglądzie Sportowym Onet (Ringier Axel Springer Polska) zadebiutował serwis poświęcony piłkarskim mistrzostwom świata w Katarze, które rozpoczną się 20 listopada. W ofercie nowego serwisu mundialowego znalazły się newsy i bieżące informacje, terminarz, statystyki oraz typer mundialowy.
Serwis dostępny jest pod adresem Przegladsportowy.onet.pl/mundial-2022. Są tam prezentowane najświeższe i najnowsze informacje dotyczące najważniejszej imprezy piłkarskiej tego roku. Kibice będą mogli wybierać i czytać doniesienia na temat wybranej przez siebie reprezentacji piłkarskiej. Ofertę serwisu uzupełniają tabele grup i terminarz całej imprezy.

„Serwis to tylko pierwszy krok, jeśli chodzi o naszą ofertę dla kibiców piłkarskich. Równie ciekawa będzie nasza oferta treściowa. Poza bieżącą obsługą redakcyjną mundialu, zaplanowaliśmy aż pięć formatów dedykowanych mistrzostwom świata. Dwa z nich to formaty wideo, a trzy z nich zaczniemy publikować jeszcze przed imprezą, aby podgrzewać emocje przed ostatnim najważniejszym sportowym wydarzeniem 2022 roku. Wkrótce ogłosimy więcej szczegółów” – mówi Jacek Stańczyk, redaktor naczelny Przeglądu Sportowego Onet.
Jeszcze więcej informacji na temat mistrzostw świata w Katarze czeka na kibiców w specjalnym serwisie statystycznym, przygotowanym przez zespół rozwijający Przegląd Sportowy Onet. W ramach serwisu jest prezentowanych ponad 30 różnego rodzaju zestawień i danych statystycznych na temat drużyn i zawodników grających w turnieju. Częścią serwisu statystycznego jest mundialowy typer, w ramach którego kibice będą mogli samodzielnie rozegrać turniej i wskazać zwycięzcę mistrzostw świata w Katarze.
„Nasi czytelnicy chętnie korzystają z danych statystycznych i różnych danych na temat wydarzeń sportowych. Widzimy to wyraźnie od startu nowego serwisu Przeglądu Sportowego Onet. Dane sportowe to świetne uzupełnienie oferty dziennikarskiej, wzbogacające serwis i pogłębiające zaangażowanie czytających” – mówi Mateusz Aleksandrowicz, head of new business sport online w Ringier Axel Springer Polska.
Start mundialowego serwisu wspiera kampania w internecie, radiu i prasie. W akcję promocyjną będą zaangażowane także media należące do Ringier Axel Springer Polska. Kampanię pod hasłem #WszystkoOMundialu przygotował dział marketingu i dział kreatywny Ringier Axel Springer Polska.
Mundial na stronie głównej Onetu
Podobnie jak podczas zeszłorocznego Euro specjalne miejsce poświęcone mundialowi w Katarze pojawi się na stronie głównej Onetu. Poza newsami, relacjami na żywo i wideo, będzie też prezentowany terminarz i wyniki mistrzostw świata w piłce nożnej.
16 listopada do papierowego wydania „Przeglądu Sportowego” zostanie dołączony terminarz ścienny, a 18 listopada ukaże się Skarb Kibica Mundialu.
RASP niedawno ogłosił zwolnienia grupowe, z pracą pożegnać ma się do 120 osób. Koncern poinformował także, że od przyszłego roku „Przegląd Sportowy” będzie ukazywał się tylko dwa razy w tygodniu.
W październiku, jak wynika z badania Mediapanel, serwisy Grupy RASP odwiedziło 22,12 mln użytkowników, którzy spędzili tam przeciętnie 2 godziny, 8 minut i 49 sekund. Sam Onet.pl miał 17,46 mln użytkowników, spędzili tam średnio 1 godzinę, 43 minuty i 48 sekund.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Ruszył serwis Przeglądu Sportowego Onet na mundial w Katarze