„Przegląd Sportowy” ruszył z serwisem Czasnabieganie.pl
Redakcja „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) uruchomiła serwis internetowy dla miłośników biegania - Czasnabieganie.pl. Jego szefem jest Tomasz Łyżwiński, dziennikarz „Przeglądu Sportowego”.

Witryna Czasnabieganie.pl jest skierowana do osób, które biegają na różnych poziomach zaawansowania. Można w nim znaleźć zarówno porady dla początkujących, jak i analizy fachowców dla bardzo zaawansowanych biegaczy.
Wśród głównych sekcji tematycznych serwisu znajdują się treningi, dieta, sprzęt i zdrowie. Osobno w sekcji „Pierwszy krok” zostały wydzielone materiały dla początkujących. Poza tym w serwisie można znaleźć kalendarium imprez biegowych. Na stronie jest też cykl materiałów wideo „O co biega?”, w których Marcin Rosłoń, dziennikarz nc+, udziela porad dla osób zaczynających przygodę z bieganiem.
- To co wyróżnia Czasnabieganie.pl to ekspercki zespół autorów. „Przegląd Sportowy” (…) pozyskał dla serwisu wybitnych fachowców z różnych dziedzin - sportu, medycyny, dietetyki. Większość z nich - włączając szefa serwisu, Tomasza Łyżwińskiego - to wielokrotni maratończycy - podkreśla Marlena Jezierska, dyrektor zarządzająca marką „Przegląd Sportowy”.

Wśród stałych autorów serwisu Czasnabieganie.pl poza Marcinem Rosłoniem są m.in. Iwona Lewandowska (wielokrotna mistrzyni i rekordzistka Polski w biegach), Tomasz Lewandowski (trener mistrza Europy w biegach średnich), dr Michał Sutkowski (specjalista medycyny rodzinnej, prezes Stowarzyszenia Warszawskich Lekarzy Rodzinnych), dr Piotr Gawda (specjalista rehabilitacji medycznej i ortopedii Centrum Medycznego Orto-Optymist, medalista mistrzostw Polski i świata lekarzy w biegu na 400 m) i dr Robert Gajda (specjalista z zakresu kardiologii i medycyny sportowej, dyrektor Centrum Medycznego Gajda-Med).
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Przeglądu Sportowego” w maju br. wyniosła 32 985 egz. (więcej na ten temat). Natomiast serwis internetowy „PS” w kwietniu br. zanotował 713,8 tys. użytkowników i 16,2 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: „Przegląd Sportowy” ruszył z serwisem Czasnabieganie.pl